فضای­ مجازی پاشنه­‌آشیل صهیونیست‌­ها محسوب می­‌شود - خیبر

مصاحبه اختصاصی پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر با استاد سید محمد حسینی

فضای­ مجازی پاشنه­‌آشیل صهیونیست‌­ها محسوب می­‌شود

۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۷

صهیونیست­ها در بررسی‌­های متفاوت برای چگونگی تسلط بر دنیا، به این نتیجه رسیدند که زمینة سیطره از تسلط مهم‌­تر است. یعنی اگر جریانی بتواند زمینه­‌ها و افکار عمومی را در اختیار خود قراردهد، کشورهای میزبان خود را تسلیم می­‌کنند و منابع این کشورها بدون هیچ­گونه چالش و بلکه با منّت أخذ می­شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه صهیون پژوهی خیبر؛ رسانه‌ها می‌کوشند تا از طریق فیلم‌های سینمایی، موسیقی‌های عامه پسند، مسابقات تلویزیونی هیجان‌‌انگیز و… فرهنگ جوامع مختلف را یک‌پارچه و مشابه یکدیگر کنند. در واقع هدف رسانه‌ها تعریف و تدوین ارزش‌ها و سبک‌زندگی به شیوه خود بوده و خواهان تحمیل آن به سایر جوامع می‌باشند. متفکران صهیونیسم از بدو پیدایش رسانه‌ها تاکید بسیار زیادی بر مدیریت رسانه‌‌های جهان داشته‌اند و فعالیت های بسیار زیادی را نیز در این زمینه انجام داده‌اند؛ به جهت آشنایی بیشتر با مافیای صهیونیسم جهانی رسانه‌های مختلف جهان پایگاه صهیون پژوهی خیبر مصاحبه‌ای را ترتیب داده است با استاد سید محمد حسینی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق ایران در دولت دهم؛ متن این مصاحبه در ادامه تقدیم می‌گردد.

خیبر: استاد لطف بفرمایید توضیحاتی درخصوص ساختار سازمانی جبهة صهیونیسم­ جهانی که بزرگ­ترین دشمن شیعه و اسلام قلمداد می ­شود توضیحاتی ارائه بفرمایید.

استاد حسینی: آن­چه که بنده می­توانم راجع به آن صحبت کنم، ساختاری است که مرکب از چند حوزة متفاوت می­ باشد. یکی از این موارد ساز و کار مالی است که برای مثال جریان «بیلدربرگ»[۱] در این حیطه مشغول به فعالیت هست.

بیشتر بخوانید:

در سازمان مخوف و پرنفوذ بیلدربرگ چه میگذرد؟

در فضای سیاسی نیز با جریان­های ماسونی و سیطرة آن­ها در رجال سیاسی دنیا مواجه هستیم. این جریان، تلاش می­ کند تا مدل­های سیاسی را به جهان دیکته کرده و از طریق دخالت در نگارش قانون اساسی کشورها و حتی دخالت مستقیم در انتخاب عوامل مؤثر در جریانات سیاسی کشورهای متفاوت دنیا اهداف خود را محقق سازد. سیاست این جریان­ها فرآیندی را طی می­کند و یک­سری مراکز آموزشی که می­توانند آکادمیک و یا آزاد باشند را شامل می­شود. همچنین این فرآیند شامل پروژه­ها و پروتکل­هایی می­شود که می­توانند زمینة دخالت و دست­درازی و سیطرة این جریان­ها را در کشورهای میزبان فراهم کند.


به عقیده بنده اصلی ­ترین و مهم­ترین حوزه فعالیت صهیونیسم جهانی، حوزه رسانه است. در حقیقت فضای رسانه و سیطره بر آن زمینه را برای سلطه بر حوزه‌­های دیگر را فراهم می­کند. این سیطره نیز از فضای هالیوود گرفته تا تولیداتی که در شرق­ دور صورت می­گیرد، تحت تأثیر رؤیایی است که ابتدا «رؤیای آمریکایی»[۲] نام داشت؛ سپس این طرح بعد از مدت کوتاهی رنگ­باخت و تحت­ عنوان «رؤیای ­یهودی»[۳] مطرح شد. در حقیت رؤیای­یهودی امروزه به نسخة اصلی رسانه و سینمای جهان تبدیل شده است و می­توان گفت ادامة تسلط شیطانی بر دنیا از طریق رسانه و سیطرة رسانه­ای صورت می­گیرد.


خیبر: چرا یهود و صهیونیسم ­جهانی بر روی بحث رسانه تکیه کرده‌­اند؟ و هدف آن­ها از نفوذ و سلطة رسانه­‌ای بر جهان چیست؟

استاد حسینی: صهیونیست­ها در بررسی‌­های متفاوت برای چگونگی تسلط بر دنیا، به این نتیجه رسیدند که زمینة سیطره از تسلط مهم‌­تر است. یعنی اگر جریانی بتواند زمینه­‌ها و افکار عمومی را در اختیار خود قراردهد، کشورهای میزبان خود را تسلیم می­‌کنند و منابع این کشورها بدون هیچ­گونه چالش و بلکه با منّت أخذ می­شود.

اما چرا این جریان در دست صهیونیست­ها قرار گرفت؟ در سال­های اول تشکیل سینما، شش کمپانی اولیه در آمریکا توسط یهودی­‌های مهاجر از اروپای شرقی به ­وجود آمدند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است کتاب «امپراطوری هالیوود»[۴] مطالعه شود که شرح مغول­ های اولیة هالیوود (تهیه­ کنندگان اولیة هالیوود) در این کتاب بیان شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرالزمان یهودی و سینمای معاصر

اهمیت «مدیریت رسانه» در تفکر مسموم صهیونیسم جهانی

نویسنده در این اثر خاطره­ای از «آدولف زوکر»[۵]، مسئول کمپانی «پارامونت»[۶] را نقل می­کند و می­گوید که داییِ «زوکر» کسی است که مسئول تئاتر است دستگاه اولیه­ ای است که توسط «ادیسون» ساخته شد تا آثاری که توسط دوربین­های خود او گرفته شده بود پخش شوند. در آن دوران، مسئولین تئاتر ابتدا چند صحنة مستند پخش می­کردند و سپس تئاتر اجرا می­شد.

زوکر می­گوید روزی با دایی خود به محل کار رفتم و او به من گفت سینما و تئاتر بهترین تجارت دنیا هستند؛ چراکه مردم قبل از این­که حرف تو را بشنود هزینه­ای را به تو پرداخت کرده ­اند. زوکر اظهار می­کند که این جمله مهم­ترین نکته در زندگی او محسوب می­شود و این جمله موجب ورود ژوکر به سینما شده است. زوکر در ابتدا تاجر پوست بود، اما حدوداً دو سال بعد از از ورود به سینما، صاحب بزرگ­ترین کمپانی سینما به­ نام «پارامونت» شد.

غرض بنده از بیان این جملات این بود که روشن شود، فضای تولیدات رسانه ­ای از ابتدا مدنظر صهیونیست­ها و یهودی­‌ها بوده است؛ چراکه آنان متوجه شدند با کنترل افکار عمومی جهان می­‌توانند منافع اقتصادی و سیاسی خاص خود را به­ دست آوردند و تا امروز نیز در حال اجرای این سیاست هستند.

خیبر: جریانی که راجع به آن توضیحاتی ارائه فرمودید، تا چه­ حد توانسته در فرهنگ و سینمای جهان اسلام و به­ خصوص در منطقة ما تأثیر بگذارد؟ به عبارت دیگر تولیدات سینمایی و رسانه­ای ما تا چه اندازه تحت تأثیر این جریان بوده است؟ آیا توانسته‌ایم با نفوذ این جریان­ها مقابله کنیم؟

استاد حسینی: در هر صورت فضای سینمای جهان، تحت تأثیر جریان سینمای هالیوود بوده است. اما یکی از مشکلاتی که سینمای ما بعد از انقلاب اسلامی با آن مواجه شده، این است که سینمای ما هیچ­گاه برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی عام دنیا تلاش نکرده است. برای مثال،


پاکستان کشوری است که از نظر مساحت حدود یک ­سوم کشور ایران و از لحاظ میزان جمعیت حدوداً سه­ برابر کشور ما می­ باشد. اما این کشور دارای سینما و اثر تولیدی در پاکستان نیست و به­ شدت علاقمند است که آثار سینمای ایران در آن­جا پخش شود؛ اما هیچ­گاه ما به­ عنوان بازار به این کشور و جمعیت عظیم آن نگاه نکردیم. در عوض نگاه سینماگران ما این بود که در جشنواره­‌هایی نظیر «برلین»، «کَن»، «تورنتو»، «اسکار» و… شرکت کرده و برنده جوایز مختلف باشند. می­‌توان گفت این نگاه محصول برنامه‌­ریزی جریان صهیونیستی حاکم بر سینما است، تا سینمای ما بر اساس ذائقة جشنواره‌ها تعیین و مدیریت شود. در حالی که در گذشته ذائقة جشنواره‌­ها با ذائقة مردم ما قرابت چندانی نداشت، بنابراین شرکت در جشنواره­­ها موجب شد تا ما تحت تأثیر قرار بگیریم.


سینماهایی نظیر هالییود، هنگ­ کنگ، کره و ترکیه دارای آثاری متناسب با ذائقة عام مخاطب در کشورهای خارجی هستند؛ اما سینمای ایران دارای چنین آثار و فضایی که اصطلاحاً عامه­ پسند باشد نیست. و این درحالی است که اکنون باید شاهد صدور پیام انقلاب اسلامی از طریق سینما به جهان و جذب افکار عمومی در نقاط مختلف جهان می ­بودیم. اما چنین پیامی از سینمای ما تاکنون به جهان صادر نشده و یا در خوش­بینانه‌­ترین حالت، این صدور پیام به شکلی حداقلی صورت گرفته است.

بنابراین هنگامی که آثاری مانند «یوسف پیامبر» توسط سینمای ایران ساخته می­­ شود، بیش­ترین بیننده را در خاورمیانه به خود جذب می­کند. دلیل این جذب بالا این است که مردم منطقه به­ شدت منتظر تماشای آثار تولید شده در ایران هستند؛ اما متأسفانه سینمای ایران تحت تأثیر جشنواره­‌های خارجی قرار گرفته است و به­ نوعی شاهد ساخت آثاری تکنیکال هنری هستیم که مردم اقبال چندانی نسبت به آن ندارند.

خیبر: از نظر شما راه­کار اجرایی برای مقابله با تفکر صهیونیستی که بر مدیریت­های رسانه­ای در ایران و منطقه حاکم شده است چیست؟ و هنرمندان و فعالان از چه طریقی می ­توانند با سلطة صهیونیسم بر رسانه که به شدت برای صهیونیست­ها مهم است مقابله کنند؟

استاد حسینی: بنده این راه­کار را در غالب دو نکته بیان می­کنم. اول این­که، باید توجه داشته باشیم تنها ما از وضعیت نابهنجار کاپیتالیسم آمریکایی و سیطرة صهیونیست بر ارکان زندگی خود خسته نیستیم؛ بلکه بخش اعظمی از عامة مردم دنیا نیز از این سیطره به سطوح آمده و خسته هستند. اتفاقاتی که اخیراً در فرانسه و کشورهای دیگر رخ داده، گواهی است بر این­که بسیاری از مردم جهان نیز مانند ما از سیطرة صهیونیستی ناراحت هستند.

دوم این­که، لازم است آثاری که توسط ما تولید می­ شود ناظر به دو عنصر باشد. عنصر اول، ترویج نوعی وحدت بین تمام عناصر آزاد اندیش در کل کرة­زمین است که نمی­ خواهند تحت سیطرة شیطانی صهیونیسم باشند. گفتنی است که تعداد این دسته از افراد کم نبوده و حتی بسیاری از افرادی که مسلمان نیستند، آزاد اندیش هستند. لذا لازم است با تولید نوعی از آثار، مردم دنیا را به­ نوعی وحدت در برابر جریان صهیونیستی دعوت کنیم.

همان­گونه که به جریان مقاومت در منطقه کمک کردیم، در این جریان نیز نیاز به مقابلة مستقیم با صهیونیست­ها نیستیم. لشکر فراملیّتی که در سوریه از تیپ‌­های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حشد­الشعبی و سایر گروه­ها تشکیل شد، در حقیقت ماحصل این رویکرد بود که اگر همة­ما گروه­ها درکنار یکدیگر بایستیم، به سیمرغ تبدیل می‌­شویم. با کنار گذاشتن تعصب‌­ها مشخص می‌­شود که همة­ما در موضوعی واحد یعنی مبارزه با حاکمیت شیطان یک ­رنگ و هم­سو هستیم.

عنصر دوم، پرداختن به تذکر و در حقیقت سینمای ناظر به ذکر است که انسان را متوجه به خود کرده و عناصر انسانی را مجدداً زنده می­کند. «رؤیای یهودی»، رؤیایی بود که به تمام زیرساخت­‌های تفکر انسانی نظیر حیا، خانواده و غیرت ضربه وارد کرد. این موارد به اصل انسانیت بازمی­گردند و به آمریکایی، ایرانی یا کانادایی بودن مردم ربطی ندارند. آن­چه که صهیونیست در دنیا انجام داد، موجب از هم پاشیدن سازه­‌های انسانی در دنیا شد.

خیبر: لطفاً اگر مصداقی به­ خاطر دارید بیان کنید.

استاد حسینی: مصادیق بسیار زیادی وجود دارد. یکی از مصداق­ها، مسئلة پوشش و ترویجی است که در این حوزه صورت گرفت. مصداق دیگر نوع برخورد با موضوع «زن» است که به اسم آزادی، مسئله­‌ای تحت ­عنوان «برده­‌داری نوین» شکل گرفت. در حقیقت جاهلیت دیگری به ­وجود آمده و بشریت مفهومی به­ نام خانواده را درک نمی­ کند. در حقیقت آن­چه که باعث شده جوامع غرب و مردم این منطقه نیز به­ سطوح آیند، کم‌رنگ شدن و از بین رفتن وابستگی­‌های اخلاقی و فروپاشی­‌های صورت گرفته است. همچنین جریان صهیونیستی تلاش می­کند تا با وارد کردن آثار جذابی مانند «پسر شیطان» به سینما و رسانة خود، به موجودیت شیطان وجاهت دهد.

بنابراین به­ عقیدة بنده آن­چه لازم است در فضای سینما و رسانه­‌ای کشور ما  تحقق یابد ناظر به دو موضوع است:

  1. موضوع اول، بازآفرینی مفاهیمی است که انبیاء برای آن مبعوث شدند و انسان را بدان دعوت کردند.
  2. موضوع دوم نیز، لزوم دعوت از مردم دنیا برای شکل ­گیری نوعی جبهة واحد میان انسان­­های جهان در برابر جریان شیطانی است.

خیبر: آیا می­توان مشخص کرد چند درصد از فضای سینما و رسانه­ای جهان تحت سلطة صهیونیست­ها و یهودیان قرار دارد؟

استاد حسینی: نمی‌­توان مشخص کرد دقیقاً چند درصد از فضای رسانه وسینما تحت سیطرة صهونیسم است؛ اما آنچه واقعیت دارد، سلطة یهودیان بر بخش اعظمی از هالییود و کمپانی­های سینمایی دنیا می ­باشد. فضای­ مجازی و شبکه­‌های مجازی که مورد استفادة عموم مردم هستند نیز توسط جریان صهیونیستی و توسط یهودیان مدیریت میشوند. در حقیقت این جریان سرزمین­های مجازیِ مدنظر خود را به­وجود آورده و خود را حاکم مطلق فضاهای مجازی می­داند.

البته به عقیده بنده این حاکمیت، مطلق نبوده و این سخن قابل نقض است. برای مثال، در جنگ ۲۲ روزه، مردم دنیا از هند و استرالیا و کشورهای مختلف دست به دست یکدیگر دادند و تصاویر کشتار کودکان غزه توسط صهیونیست­ها را در فضای ­مجازی منتشر کردند. و در حقیقت از فضای­مجازی که نقطة قوت صهیونیست­ها و یهودی­ها ب­شمار می­رود، برای شکست و افشای جنایات و شکست صهیونیست­ها استفاده شد. لذا می­توان گفت فضای­ مجازی به­ نوعی پاشنه­‌آشیل صهیونیست­ها محسوب می­شود و ما می­توانیم با فعالیت هوشمندانه در این فضا، حرف­های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

[۱] .Bilderberg

[۲]. American Dream

[۳]. Judaism Dream

[۴]. اثر «نیل گابلر»

[۵] .Adolph Zukor

[۶] . Paramount Pictures

 

تهیه و تنظیم: مجید رحیمی

آنهایی که باید بخوانید :

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
لینک خبر : https://kheybar.net/?p=18412

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *