یهود و خیمه شب‌بازی هولوکاست - خیبر

معرفی کتاب هولوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده آمریکا:

یهود و خیمه شب‌بازی هولوکاست

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷
کتاب/معرفی کتاب/هولوکاست/دیوید دوک/یهود

نویسنده کتاب هولوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده آمریکا، دیوید دوک می‌باشد که افشاکننده بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی می‌باشد. این خبرنگار معروف آمریکایی از داستان هولوکاست و مظلوم‌نمایی یهود در این چندسال پرده برمی‌دارد و قضیه هولوکاست و کشتار مردمان بی‌گناه یهودی را زیر سوال می‌برد.

به گزارش سرویس تاریخ پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر، کتاب هلوکاست و نفوذ یهودیان در ایالات متحده آمریکا به قلم دیوید دوک (عضو سابق کنگره آمریکا) به رشته تحریر درآمده است. این نوشتار توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت و به ترجمه‌ محمدرضا میرزاجان به فارسی چاپ شد. البته کتاب مذبور به همت دکتر ابراهیم یحیی الشهابی به عربی نیز ترجمه شده است.

کتاب مقابل شامل یک مقدمه و سه فصل است. در مقدمه کتاب نویسنده مخاطب را از دغدغه‌ خود آگاه می‌کند و با طرح سوالاتی برآنست که در ذیل سه عنوانِ (تحقیق و بررسی در مقوله هلوکاست، نفوذ یهودیان در سیاست آمریکا، ریشه‌های گرایش به غیر یهود) به آن‌ها پاسخ دهد.

نگارنده کتاب در مقدمه می‌نویسد: عجیب است که در عین مظلوم‌نمایی غیرمستند و اغراق آمیز، تاوان جنایات اروپاییان در جنگ جهانی دوم را باید ملتی بپردازند که ذره‌ای در این قضایا دخالت نداشته و قرن‌ها در آن کشور، پیروان ادیان مختلف در کنار هم به عبادت و زندگی مشغول بودند. چرا باید غدّه سرطانی اسرائیل در سرزمین فلسطین کاشته شود؟ آیا این مسئله خود یک جنایت بزرگ تاریخی نبود که مسلمانان را به ‌وسیله این شیطان، به خود مشغول و از رشد و پیشرفت بازدارند؟

امروز، حقایقی از این قصه ساختگی -که سرنوشت شومی را برای جهان به ارمغان آورده است– به‌طور جسته و گریخته منتشر می‌شود. منابع خارجی و محققین منصف، گاه مسائلی را پیرامون هلوکاست منتشر می‌سازند که نشان از عمق حادثه و بزرگی دروغ ساخته شده دارد که با هیچ تدبیری نمی‌توان آن را پوشیده نگه داشت.

 

هولوکاست/یهود/اسرائیل/مظلوم نمایی/کتاب

 

  • فصل اول: تحقیق و بررسی در مقوله هولوکاست

نویسنده‌ در فصل اول کتاب با آوردن شواهدی علمی-تاریخی و نقل‌قول‌هایی از کسانی که ادعای حضور در هلوکاست را می‌کنند به دنبال کشف حرف‌های ضد و نقیض آنان است؛ به‌عنوان نمونه از قول کاهنی به نام «اِلی ویسیل» اینگونه نقل می‌کند: شخصیت معروف دیگر نجات یافته از هلوکاست، همان کاهن بزرگ؛ اِلی ویسیل است که برنده جایزه نوبل شد، به ‌خاطر نوشته‌هایی که پیرامون هلوکاست داشت.

او همچون پدر آنافِرانک در بیمارستان به سر می‌برد، در آخرین روزهایی که جنگ رو به پایان بود، این مرد روحانی (اِلی ویسیل) در زندگی‌نامه خود می‌نویسد؛ یکی از پاهایش را در بیمارستانِ بازداشتگاه «آشویتس» که در ایالت «بیرکیناو» واقع بود، در ژانویه سال ۱۹۴۵م. عمل کردند و پزشکان از او خواستند که به مدت دو هفته استراحت نماید اما روس‌ها تمامی افراد اسیر در بازداشتگاه را آزاد کردند، و بیماران بیمارستان و دیگران را که قادر به سفر نبودند، حق انتخاب دادند که یا به همراه آن‌ها (آلمان‌ها) از آن‌جا کوچ کنند و یا در همان‌جا بمانند تا روس‌ها بیایند و آنها را آزاد کنند.

پس از مطالعه موضوع ویسیل تصمیم می‌گیرد با پدرش با آلمان‌ها برود، یعنی به همراه کسانی که به نظر می‌آید که دشمن و «قاتل» آنان است. پس اگر آلمان‌ها وحشی‌های شیطان صفت بودند، آنچنان که ویسیل در کتاب‌هایش القا می‌کند، اگر واقعا مصمم بودند همه یهودیان را نابود سازند، پس چرا او و پدرش، به همراه آلمان‌ها بودن را به در انتظار ماندن با روس‌ها ترجیح داد؟

یکی دیگر از وقایعی که مدعیان هولوکاست یهود مطرح می‌کنند و سعی دارند با مانور بر آن، از یهود چهره‌ای مظلوم به نمایش گذارند، قضیه صابون‌هایی است که از چربی یهودیان مقتول ساخته شده؛ ولی با اقامه دعوای آلمان‌ها علیه دکتر رودلف سبانر (یکی از مدعیان این داستان) در دادگاه، کذب بودن این واقعه ثابت شد. دیوید دیوک می گوید:

هیئت دادستانی، این مطلب را به سادگی در دادگاه مطرح کردند که نازی‌ها، در طول جنگ اخیر (جنگ جهانی دوم) صابونی را تولید می‌کردند که از اجساد یهودیان ساخته شده بود، مثل این بود که ماجرا دربرگیرنده یک واقعه تیره و تاری است که بر انسانی نبودن رفتار آلمانها در مقابل یهودیان دلالت می‌کند.

این واقعه در کتاب‌هایی مثل کتاب «ویلیام شایرر» که در رسانه‌های گروهی خبرش پیچید، تحت عنوان «پیدایش رایش سوم و سقوط آن»، هزاران مقاله، مستند و حتی کتاب‌های درسی و آموزشی مدارس از آن مطلب اقتباس کردند، در اسرائیل نیز برای چند قطعه صابون تشییع جنازه به عمل آوردند، چون مدعی بودند بقایای اجساد یهودیان است، لذا این قطعه صابون‌ها را با کفن‌هایی پیچیدند و طبق مراسم دینی خاکسپاری یهودیان، آنها را دفن کردند.

البته بعدها معلوم شد که تمامی این مقاله‌ها، بیانیه‌ها و شهادت‌های مکتوب و یا فاجعه‌ای که پیرامون ساختن صابون از اجساد یهودیان توسط آلمان‌ها سخن می‌گوید، کلا دروغ و جعلی است، لذا پس از جنگ، متفقین بر علیه دکتر رودلف سبانر اقامه دعوا کردند و پس از تحقیقات مفصل، دفتر دادستانی، مطلقا هیچ دلیلی را نیافت که نشان دهد انستیتوی «دانزیگ» از اجساد یهودیان صابون ساخته باشد، لذا او از این اتهام تبرئه شد.

 

کتاب/معرفی کتاب/هولوکاست/دیوید دوک/یهود

 

  • هولوکاست با شش میلیون کشتار یا با یک میلیون و خورده کشته!؟

وی در ادامه از بازداشتگاه آشویتس یاد می‌کند که قلب هلوکاست (کشتار دسته یهودیان) نام گرفت، همان جایی که ادعا شده سه الی چهار میلیون یهودی در اتاق‌های کاز آن قتل عام شدند. این بازداشتگاه مکانی است که سالیانه نیم میلیون نفر از آنجا بازدید می‌کنند و چنانچه کسی نسبت به واقعه‌ هولوکاست شکی داشته باشد به محض رو به رو شدن با هجمه‌های تبلیغاتیِ داخل بازداشتگاه، تمام ظن و گمان‌هایش به یقین تبدیل می‌شود.

بار دیگر دیوید دیوک بدین صورت افشاگری می‌کند: قابل ذکر است که از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۹م. تابلویی را بر سر در بازداشتگاه آویخته بودند که بر آن به زبان‌های گوناگون نوشته شده بود که «در اینجا ۱۰۴ میلیون قربانی، جان خود را از دست داده‌اند» و در سال ۱۹۴۹م. پاپ ژان پل دوم در برابر یادمان چهار میلیون قربانی ایستاد و برای ارواح قربانیان دعا کرد، بعدها معلوم شد که حداقل سه میلیون نفر از این کشته شده‌ها، ساخته و پرداخته توهم و خیال می‌باشند!

اندکی پس از بازدید پاپ، تاریخ‌نگاران این بازداشتگاه، آن تابلوی بی‌جمجمه و بی‌جنجال را برداشتند و به جای آن تابلویی قرار دادند که رقم رسمی قربانیان را بر خود حمل می‌کرد و آن ۲/۱ میلیون قربانی، در حالی که شمارگانی که برای سال‌ها رایج بود، همان ۶ میلیون قربانی یهودی بود که در بین آنها ظاهرا ۴ میلیون یهودی، فقط در آشویتس کشته شدند، و جای شگفتی دارد که وقتی تعداد قربانیان به نسبت، حدودا ۳ میلیون کم شدند، هیچ کس برای تصحیح دایره المعارف‌ها و یا داستان‌های بسیار زیادی که رقم ۶ میلیون قربانی یهودی را مطرح کرده بودند، و برطرف کردن آن شتاب نداشت!

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
لینک خبر : https://kheybar.net/?p=2603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *